dżizasssssss...
Problem z pokrywą silnika(maska)
Zwiń
X
-
Problem z pokrywą silnika(maska)
Witam,
Dziś podczas jazdy na kompie wywaliło sygnał dzwiekowy i komunikat ze maska silnika jest otwarta, zdziwiło mnie to gdyż jest przecież cały czas zamknieta, zatrzymałem się otworzyłem mache i pat.... gdzie się znajduje czujnik zamknięcia pokrywy silnika... problem mam tym ciekawszy iż nie mogę włączyć alarmu bo na kompie caly czas sygnalizacja otwarcie...
Jak to rozwiązać, na forum nie znalazłem podobnego przypadku....
dzieki wielkie!
-
-
Owrone, czujnik jest w zamku i zwiera do masy. Niestety nie wiem jaki jest prawidłowy stan przy zamkniętej masce ( zwarcie do masy czy przerwa ; zgaduje, że przerwa, ale mogę się mylić ). Jakby co to ten przewód od styku idzie do centralnej elektryki, wtyczka F ( ośmiopinowa ) pin nr 5 ( przewód brązowy z zielonym paskiem 0,35mm2 ). Jakbyś nie mógł "dojść do porozumienia" z samym czujnikiem to zepnij ten przełącznik "na krótko" i alarm się uruchomi. Pamiętaj tylko, żeby nie otwierać maski przy włączonych wycieraczkach, bo chyba mogą się wtedy zablokować o brzeg klapy ( normalnie otwarcie maski powoduje automatyczne wyłączenie wycieraczek ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k085uszczelki są na lampach, na klapie nie ma nic
tu na zdjęciu je widać http://www.czesci24.pl/szczegoly/162...-kombi-3971200
Komentarz
-
-
Odkopuje, dzisiaj wyskoczyła mi kontrolka, że motorownia chce pić, więc dolałem oleju i poziom w okolicach 3/4 a kontrolka dalej się pali...
Chwila konsternacji i chyba komunikat nie chce się skasować bo na maxi-docie nie widać, że otworzyłem maskę.
Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić czy walnięty jest sam czujnik czy gdzieś po drodze jakiś animal "opierdolił" kabel na kolację? Dodam, że po maską co jakiś czas znajduje kości, pieczywo i inne smakołyki - dzisiaj znalazłem skibkę chleba :spin:Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
andrzej111, czujnik jest w "zamku" pokrywy silnika. Powinna być tam 2-pinowa wtyczka ( do sprawdzenia ). Czujnik/przełącznik z jednej strony jest podłączony do masy ( do sprawdzenia miernikiem ) a z drugiej do Centralnej Elektryki, wtyczka F ( 8-mio pinowa, czarna ) pin nr 5 ( przewód 0,35 mm2 brązowy z zielonym paskiem ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz